بیمارستان 32تختخوابی بشاگرد تنها با یک پزشک عمومی اداره می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 تير 1395
بازدید : 243
نویسنده : فــردیـن احـمدی

اغلب استان‌های جنوبی کشور با مشکلات و کمبودهای متعددی در حوزه بهداشت و درمان مواجه‌اند که در این میان شهرستان بشاگرد وضع نامناسب و نگران‌ کننده‌ تری نسبت به دیگر استان‌ها دارد،بشاگرد با جمعیت 40 هزار نفری؛ یک بیمارستان 32 تختخوابی دارد و هنوز نتوانسته است خواسته درمانی مردم بشاگرد را تامین کند.

 
اغلب استان‌های جنوبی کشور با مشکلات و کمبودهای متعددی در حوزه بهداشت و درمان مواجه‌اند که در این میان شهرستان بشاگرد  وضع نامناسب و نگران‌ کننده‌ تری نسبت به دیگر استان‌ها دارد،بشاگرد با جمعیت 40 هزار نفری؛ یک بیمارستان 32 تختخوابی دارد و هنوز نتوانسته است خواسته درمانی مردم بشاگرد را تامین کند.
 
 
 
درمانگاها و بیمارستان بشاگرد فقظ در حد درمان سرماخوردی خدمات می دهند
 
 
 
وضعیت بهداشت و درمان در بشاگرد بسیاز ضعیف به نظر می آید،  و درمانگاها و بیمارستان بشاگرد فقظ در حد درمان سرماخوردی خدمات می دهند باگذشت بیش از 7 سال از شهرستان شدن بشاگرد از پزشک متخصص  و کادر پزشکی بهره نمی‌برد بلکه این مکان با یک پزشک عمومی اداره می‌شود و شهرستان بشاگرد با جمعیت بیش از40 هزارنفری خود علاوه بر عدم تجهیز تنها بیمارستان خود در بشاگرد از درمانگاه مناسبی هم برخوردار نیست.
 
 
 
 
 
عمق کمبود مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان را می‌توان با تعداد بیمارستان‌های آن دریافت . شهرستان بشاگرد با جمعیت بیش از40 هزارنفری فقط  یک بیمارستان دارد و نبود و کمبود تجهیزات و امکانات پیشرفته پزشکی و نبود نیروی متخصص و کمبود شدید پزشک عمومی را نیز که به این فهرست اضافه کنید، وضعیت بهداشتی و درمانی مردمان آن بهتر مشخص خواهد شد.
 
 
 
 
 
یک بررسی ساده آماری نیز بیشترین میزان فوت  طی چند روز اخیر را به این شهرستان نسبت می‌دهد، که ۶ مورد سقط جنین طی ۱۰ روز در روستای «ملکن» بشاگرد و همچنین فوت پسر بچه 9 ساله بر اثر بی امکاناتی این شهرستان میتوان نسبت داد.
 
 
 
 
 
امینی دهیار ملکن شهرستان بشاگرد گفت: برخی از روستانشینان ممکن است در وضعیت مالی نامناسبی قرار داشته باشند که برای این بیماری و ایاب و ذهاب تا شهرستان میناب هزینه های زیادی انجام می دهند و بیمارستان شهرستان بشاگرد هیچ امکاناتی  ندارد.
 
 
 
 
 
پدر معراج عاشوری که فرزند 9 ساله اش چند روز پیش فوت کرد در گفتگو با خبرنگار هرمز افزود: فرزندم بخاطر عقرب گزیدگی فوت نکرد بخاطر کمبود امکانات در بیمارستان بشاگرد و بی توجهی ها در بیمارستان میناب فوت کرد.
محمد عاشوری افزود: اگر  بیمارستان شهرستان بشاگرد تنها یک متخصص کودکان یا امکانات کافی برای بیماران بود معراج شاید زنده می ماند.
 
 
 
 
وی گفت: بعد از اعزام به بیمارستان میناب دکتر از شب تا صبح بالای سر فرزندم نیامد و اگر یک کم توجه پزشک معالج به بیمار بیشتر بود الان معراج در کنار ما بود و  به نظر من اسم بیمارستان میناب را باید کشتارگاه گذاشت.
 
 
 
 
عاشوری گفت: با مصاحبه کردن من با خبرنگاران معراج زنده نمی شود اما شاید کمکی باشد که مسئولین ما بعد از سالها بیدارشوند تا معراج های دیگر دچار این مشکلات نشوند و حال اگر این اتفاق برای فرزند یکی از روسای بهداشت و یا وزیران رخ می داد چه واکنشی نشان می دادند.
 
 
 
 
 
گفتنی است ؛ پدر معراج خود کارمند شبکه بهداشت و درمان است.
 
 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار علمي و پزشكي , ,
:: برچسب‌ها: درمانگاها و بیمارستان بشاگرد فقظ در حد درمان سرماخوردی خدمات می دهند , مرجع خبری شهرستان بشاگرد , عصر بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1637
بازدید کل : 125083
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com